Příběh značky I. - GOODORDERING

V naší nabídce doplňků pro městskou cyklistiku jsou batohy Goodordering nepřehlédnutelné. Na první pohled zaujmou hravými barvami, kvalitním zpracováním a nostalgií retro brašen z 80. let. Přečtěte si náš první příběh ze zákulisí a poznejte Jacqui, autorku východolondýnské značky Goodordering.

Goodordering je malá nezávislá značka brašen a batohů, které vznikají v bytě nad cyklo obchodem v Hackney, ve východním Londýně. Autorka a designérka Jacqui, která je původem australanka, v roce 2012 přihlížela obrovskému boomu městské cyklistiky v Londýně. Nadchlo ji, jaký módní trend se z jízdy na kole stal a kolik lidí se k takové cyklo “revoluci” přidalo, zároveň ale postrádala trendy cyklistické doplňky, především barevné unisexové brašny a cyklistické batohy. Vycítila díru na trhu a zrodila se značka Goodordering.


Název, který ve volném překladu znamená “dobrá objednávka” vychází původně z radosti a uspokojení z dobrého výběru jídla v restauraci. “Naše rodina často chodila společně do restaurace a po velmi dobrém jídle jsme hned chválili maminčin výběr vykřiknutím good ordering”, vypráví Jacqui. Autorka tak své značce vtiskla hodnoty jako je tradice, rodinná soudržnost a zachycené momenty štěstí.

Hned první produkty Goodordering byly inspirovány designem japonských školních tašek a cestovních brašen z 80. let. Nádech retro stylu mají batohy dodnes, z čehož se stalo už poznávací znamení značky.

Za vizuálním stylem ale rozhodně nezaostává ani kvalitní materiál, zpracování a technologické vychytávky. Batohy mají vyztužené části a spoustu přihrádek a kapes různých tvarů a velikostí, nechybí ani decentně zakomponované reflexní prvky. Jsou vyrobeny z kvalitního voděodolného nylonu a můžete je nosit na zádech nebo připnout na zadní nosič kola. Z univerzálního batohu Goodordering se zkrátka stane váš každodenní parťák do města i na kolo.


Jak sama Jacqui říká, její zákazníci jsou srdcem toho, co Goodordering posouvá dál. Jsou zábavní, v jednom kole a přitom rádi organizovaní. Udávají trendy a nebojí se vyčnívat z davu. A právě taková je i značka Goodordering.